Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 26 aprilie 2017

De dragoste și dor... de ea


                                                                                                 
george.matei85@yahoo.com


George Matei


DE DRAGOSTE ȘI DOR....DE EA





 Cuget 

 Printre poze eu alerg 
 Cu amintirea ta în gând 
 Si nu vreau ca să le sterg 
 Le asez ușor plângând  

 Ce frumos a fost cândva 
 Ce mult încă ne iubim 
 Hai sa fugim undeva 
 Si să nu mai suferim  

 Să ne trăim dragostea 
 Fericiți să-mbătrânim  
 Sigur avem sus o stea 
 Împreună noi sa fim 




Dor..de noi 

 Poate dormi..e cam târziu 
 Si ce poftă am de tine 
 Acolo eu as vrea sa fiu 
 Să faci dragoste cu mine 

 Să ne pierdem intre noi 
 Si de haine să fim goi 
 Să mă simți si să te simt 
 Să nu fim presați de timp 

 E dorință arzătoare 
 Si spre tine îmi fac drum 
 Poate seara urmatoare 
 "Somn ușor "...îți spun acum 


Mai jos 

 Cu mișcări raționale  
 Dar gândite...senzuale 
 Ea prin fața ta se plimbă  
 Îsi doreste sa se -ntindă  

 Si pe spate se asează  
 Chipul i se luminează  
 Cand te vede frematand 
 Ca un animal flămând  

  În capcană sa nu cazi 
 Stie ca tu parcă arzi 
 Mai asteaptă...si dă-i ei 
 Unul..două..poate trei 

 Nu te grăbi...sărută-ncet 
 Pradă plăcerii sa se lase 
 Nu te opri...si fi atent 
 Ce faci cu limba intre coapse 



 EL 

 Face totul pentru EA 
 Renunțând la viața sa 
 Chiar clipind fără regrete  
 Dărâmă si un perete 

 E simpatic ca un prost 
Ai vrea să îl iei la rost 
Însă doar intr -o secundă  
Te umple si te inundă  

Te iubește nebunește  
 Să zâmbești el îsi doreste  
 Fericită sa te vadă 

 Nu e de lăsat in baltă 


 De vis 

 Pe un pat alb si imens 
 Stă întinsă si asteaptă  
 O privesti mult si intens 
 De dorință ea..tresaltă  

 O atingi usor pe piept 
 Îți raspunde mai încet  
 Buzele sunt importante 
 Vor sa fie sărutate  

 Ochii cer cu disperare 
 Să oferi plăceri carnale  
 Să smulgi hainele odată  
 Să nu uite niciodată  

 Sânii ei îți dau semnalul 
 Soaptele i le auzi 
 Simți încet cum te ia valul 
 Cu ardoare o pătrunzi 

 O simți plină de placere 
 Ritmul are acum sens 
 Încă cere...si tot cere 
 Si-l obține...e intens 



 EA 

 Dacă mereu iti e dor 
 Si la job tu nu ai spor 
 Si o vrei mereu cu tine 
 O iubesti...si stii prea bine 

 Dacă gandul iti tot zboară  
 Înăuntru sau afară  
 Si nici foame nu iti e 
 O iubești...si stii de ce 

 Dacă apă si chiar aer 
 Reprezintă pentru tine 
 Nu mai sta ca simplul fraier 

 E soția ta de mâine  




Socializare 

Azi trăiți doar in online 

 Pe facebook si Instagram 

Încă nu vă panicati 

Timpul trece si voi stați  

 Mâine însă cu stupoare 

Trist si gol vei constata 

 Ca lumea nu ti-e la picioare 

 Si e gata viața ta  

 Dacă înțelegi ce spun 

 E timpul să schimbi acum 

 Felul tău de a trăi  

 Printre oamenii ce-s vii 



Timpul 

 Cand iubesti pe cineva 

 Fă-ți timp pentru acea persoană  

Acordă-i atenția ta 

 Este foarte importantă  

 Nu te pierde-n alte treburi 

Îsi doreste timp cu tine 

 Lasă naibii alte rahaturi 

 Si-o sa fie totul bine 

 Si vei observa tăcută  

 Fericirea absolută 

 Ce simplu o-mpartasesti 

 Omului ce îl iubesti 




Concepții 

Într -o lume rea și dură 

 Se iubesc și tot îndură 

 Critici de societate 

 Sau jigniri cam deplasate 

 Însă se iubesc frumos 

 Oricine ar fi gelos 

 Și se vor iubi mereu 

 Și la bine și la greu 

 Nimeni nu o sa le ia 

 Ceea ce e dragostea 

 Cat se vor iubi curat 

 Sunt exemplu de urmat 



Iubeste 

 Când nu dormi, manânci sau bei 

 Și gândul tău e cu al ei 

Înseamnă c -o iubești 

 Nu te teme!! Deci...trăiești 

 Și ești viu și radiezi 

 Ochii ei parcă îi vezi 

 Acei ochii te-au cucerit 

 Da..ești îndrăgostit!! 

 Să faci orice pentru EA 

 Când iubesti la tot renunți  

 Si se schimbă viața ta 

 Poți sa muți din loc si munți  


Tăcere 

Tăcerea ta mă face temător 

 Mă scutură un rece fior 

 Oare esti bine?? Eu gândesc.. 

 Mi-e dor de tine..te iubesc... 

Trec minutele în șir... 

Abia dacă mai respir 

 Gândul meu la tine zboară 

Îți doresc..tăcere.."ușoară".. 

 Când totul pare trist si negru 

 Mai bine sa rămâi integru 

 Să fi sincer si corect 

Așa vei avea respect 



 Cand iubesti 

 Când iubești cu adevărat 

 Faci orice...necugetat 

 Însă trebuie să crezi 

Adevărul ce îl vezi 

 Crede tot ce simți și știi 

 Sentimentele nu pot minții 

 Și destinul să-l urmezi 

 Fără teamă...tre` să crezi!! 




Inimă nebună 

 Printre nori și picături de ploaie 

Aleargă ca o nebună 

Zâmbește și e vioaie 

 Nu privește nici în urmă 

 Și aleargă..și tot fuge 

Toți se-ntreabă încotro 

 Le răspunde într-o doară 

Tre` s-ajung repede..."acolo" 

 "Acolo"...e perechea ei 

 inimă cu.. același ritm 

 Se iubesc..și pentru ei 

Totul e frumos..și intim 



Cum era 

Îmi ad uc aminte bine 

 Serile ce petreceam 

 Fericit eram cu tine 

Timpul nici nu il simțeam  

 Împreună sus mergeam 

Încet scările urcam 

 Ce pasional noi ne iubeam 

 Istoviti...adânc...dormeam 

Amintiri si sentimente 

 Ce rămân acum în suflet 

 Sau în versuri pe hârtie 

 Dainuiesc o vesnicie 




Cu tine 

Sufletul mă tot întreabă  

"Ce ai cu mine de mă chinui?" 

Nici nu pot sa-l bag în seamă  

Gândul meu e dus hai-hui 

Zboară numai către tine 

Si aproape te vreau eu 

Să stai numai lângă mine 

Acum...azi...si tot mereu 

Suferința e cumplită  

Parcă nu mai vrea să plece 

Să mă lase...sa mă uite 

Sigur vrea ca să mă-nece 

Am nevoie doar de tine 

Reciproc să ne calmăm  

Stiu că vrei să stai cu mine  

Hai destinul să urmăm  




Seara 

Somnul linistit si dulce 

E acum un vis frumos 

Noaptea-i lungă si cam rece 

Scriu un vers cam somnoros 

As dormi-n brațe cu tine 

Aproape sa te stiu mereu 

Să te cuibaresti cu mine 

Fericită-n visul meu 

Dar nu pot sa dorm deloc 

Versurile curg intr-una 

Timpul parcă stă în loc 

Mă veghează numai luna 

Ora cinci arată ceasul 

Din cafea a rămas zațul  

Si ca un nebun zevzec 

Spre serviciu acum plec 




Iarna mea 

E iarnă afară si în suflet 

Si golul parcă nu se umple 

Doar viscolul aduce vuiet 

Si apăsarea grea pe tâmple  

Norii negrii se întind 

Si în inima si-n gând 

Liniștea interioară  

E un vis de-odinioară  

Chiar si fulgii de zăpadă  

Să danseze au uitat 

Cad usor intr-o grămadă  

Ca si mine..pe un pat 

Unde esti acum iubire? 

Durerea cruntă sa-mi alini 

Totul e o amintire 

Pe cărarea cea cu spini 




Motive 

Că beau mult si des ați  spus 

Ca-s alcoolic si chiar nu-s 

Motive s-au tot cautat 

Calmati-va!!! Ati câștigat!! 

Nu mai suntem împreună  

Nici nu mai privim la lună  

Lacrimile nu contează  

Bucuria voastră e de bază  

Nu veți reusi vreodată  

Să sterge-ti din viața noastră  

Cei doi ani chiar minunați  

Nu mai fiți asa frustrați  



Amintiri 

Am în suflet si in minte 

Mâinile ce m-alintau 

Pe acorduri de chitară  

Ce la piept mă tot strangeau 

Ce emoții ma încearcă  

Ce trăiri ...ce amintiri 

Sufletul vrea..si tresaltă  

N-am uitat...sa nu te miri 

Totul văd si simt...real 

Ușor...simplu...dus de val 

Grea tristețe mă cuprinde 

Si nu esti aici...dar unde?? 




Binevoitorii 

Au reușit să ne despartă  

 Iubirea noastră încet moare 

 S-au băgat în viața noastră  

 Si-au atins ei scopul oare? 

 Da, dacă gândim la rece 

 I-am lăsat să intervină  

Au motive de-a petrece 

Însă si noi avem vină  

Totul a trecut acum 

Toate trec si stim prea bine 

 Nu pot să te-ntorc din drum 

Însă te astept la mine 



 Singur 

 Nu am cu cine să vorbesc 

 Stau singur si retras în mine 

 Nu pot să nu mă gândesc  

 Că te iubesc si te-am pierdut pe tine 

 Gândurile mă transformă  

 Dintr-un om..intr-o fantomă 

 Un cadavru mișcător  

 Nici moartea nu vrea sa mor 

 Singur trist imi car in spate 

 Blestemata soartă... blestematul dor 

 Scriu acum această carte 

Altfel sigur am sa mor 





Lacrimi 

 Lacrimile-mi curg fără oprire 

 Lacrimi triste din iubire 

Al nimănui mă simt lăsat  

Ție chiar nu ti-a păsat  

 Poate c-am greșit enorm 

 Dar si eu sunt doar un om 

 Care spune ce gândeste 

 Si din suflet te iubește  

Însă lacrimile se tot scurg 

 Ochii-mi ard parcă pe rug 

 Sper că tu acum zâmbești  

Altfel cred că ma iubești  




Te astept 

 Nimeni nu poate sa umple 

 Golul ce îl lasi acum 

 Plecând si uitând de mine 

Alegandu-ti un alt drum 

 Rămâne-n spate doar iubirea 

 Ce ti-o port adânc in piept 

 Nu pot suporta durerea 

Însă eu te tot astept 

 Privesc in gol.. către fereastra 

 Sperând chipul sa-ti zaresc 

 Eu cred in iubirea noastră  


Te astept...si te iubesc 



Dorința cu aripi 

 Un  fluturas sa fiu as vrea 

 In palma ta sa ma opresc 

 Sa simti zambind linistea mea 

 Si sa ma lasi sa te iubesc 

 Sa nu-mi dai voie sa mai zbor 

 Sa nu-mi mai fie tare dor 

 Sa pot sa stau sa nu mai plang 

 Si-n brate tare sa te strang 

 Sa ne-alintam asa cum stim 

 Neîncetat sa ne iubim 

 Sa nu ne mai despartim 

 Si împreună sa trăim.... 



 Nu voi  uita 

 Iti doresc din suflet bine 

 Stiu ca altul vei găsi  

 Si va fi mai bun ca mine 

 Sigur nu-l vei părăsi  

Însă sper din suflet doar 

 Ca de mine... sa nu uiti 

 Sa nu lasi intr-un sertar 

Timpul cat am fost iubiti 

 Poate a fost o întâmplare 

 Departe sa ne-ntâlnim 

 Dar aveam nevoie mare 

Amandoi sa ne iubim 


                    

Ai plecat 

Te-am iubit si te iubesc 

Sincer si din suflet spun 

Doar la tine ma gandesc 

Te ador ca un nebun 

Dar tristețea ma cuprinde 

Si tot corpul meu tresare 

M-ai lasat fără cuvinte 

Chiar si sufletul ma doare 

Ai ales alt drum acum 

Eu nimic nu pot sa fac 

A ramas doar fum si scrum 


Sufăr,  plang, suspin si tac 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu